Friday, April 30, 2010

Akhirnye Jumpe Gak....

Salam ..

Aku tau Citer ni dah lame habiss. ..Aku siap burn dlm DVD lagi sebab teringat2 mamat encem 4 ekor dalam citer ni siap letak screensaver kat PC tmpt kejer lagi...



Hah..ni la gambo yg aku print screen dari DVD... sampai la citer ni habis.. kawan sbelah siap perli2 aku lagi... berbakul-bakul ko sakitkat hati aku pon..aku tetap gak letak picture ni kat PC..

Tadi lepas jalan2 kat blog.. tersinggah plak kat Blog Tinta Cyber Bonda...ha ..ha... kat situ ader citer pasal mamat ni... fullamak sonok sakan lah aku.. tak hinggat la kann, Akhirnya aku boleh gak tau perkembangan mamat ni.. nama dia Lee Min Ho.. Aku minat tahap syok giler lepas tonton citer "FLOWER OVER BOYS"... SO,sekarang aku sdg follow blog yg ader citer psal pekembangan dia.. ha..ha..ha..sukanye...

Lepas ni dia blakun drama "Personal taste"...oooo...oooo...malam ni tito nak mimpi dia lah..

1 comment:

Rini said...

dear, personal taste dah start kat korea. dah smpi ep ke-8 klu tak silap. leh tgk online kat dramasub. kat blog aku ada link dia. leh cuci mata lg ;)