Sunday, March 21, 2010

Cuba jer.. Sleeping Cuties Contest..

Salam.. Cuti ni aku menyebokkan diri memblogwalking,Tumpang lalu..bole kenal.. Ape lagi time ni la nak belajar dan menjadi Follower.. Walaupun kita tak penah jumpa atau jumpa pon bukan kenal..tapi aku sebagai blogger baru memang kagum dengan semua blogger yg ade kat dunia ni, Apasal!! sebab ade yg baik hati buat Contest dan bagi hadiah.Tengah jalan-jalan tu, Aku pon jumpa la Blog Ni..so, Apelagi terus aku JOIN...
Nak di jadikan Kisah, aku ni kan blogger baru..Jadi Lintang Pukang la jugak nak menUPLOAD gambo dan nak buat link2 ni..so, kekawan kalu ade salah tu MINTAK MAAF yer..
SLEEPING CUTIES CONTEST


Ni Gambo HAriz yg aku Target Bole Menang..he..he..

Ibu mana yg tak sayu tgk anak titoo..hu..hu..Ni baru lepas mandi..trus mintak titoo

Nama : Azry Hariz Bin Abdul Rahman
Tarikh Lahir : 29 Apr 2009
Email : Najwwa@gmail.com

Lepas tu Aku pon BAgi Pantun yg merapu-rapu..he..he..jangan mara ye..
jauh jalan ke payakumbuh
singgah sebentar minum madu
cinta di hati telah tumbuh
Inilah dia Kesayangan Ibu

Jom Layan Contest Ni..Terima KAsih Mama Zakwan..
Ni Link Contest Sila Click..click>< Mama Zakwan

5 comments:

kakachan said...

alala.. tido ade muncung. hehe. cumeinyee...

sall said...

tepi tu mesti kain bucuk si Hariz kan.....comey3

nad said...

salam..mamazakwan dtg menjenguk :) thanks n gud lux ye.. :P


http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2010/03/sleeping-cutie-contest.html

p/s : nk mintk tlg..banner kt sidebar tu link kn dgn link kt atas ni ek :) tq..

Mek Rose said...

salam..thanx follow kita..dah follow u back..

takpe..join je..bkn rugi pon..:-)

gud luck

Unknown said...

emm memang cute je baby awk time tido ye.. good luck tau! kite pun dah join jugak..