Thursday, June 10, 2010

Geram...!!


Salam
mentang2 la anak ibu ni dh besa..eleh bru stahun jer
skarang ni dh pandai marah2 kat ibu
merajuk kalau x dpt barang
bole dia wat cam "head bangging" tu kalau x dpt benda tu
aisemenn.. geram nengok dia wat camtu..
nak marah wat sakit tekak jer, x bagi kang melalak la pulak
siap guling - guling lagi.. adey
.
tapi ai bersyukur hariz skrg dh cerdik
bila nk tgk katun dia bwk remote astro suruh tukar channel
kalau sebut jom.. cepat2 berlari ke pintu nk pakai kasut
kalau bukak tong biskut.. berlari kat ibu sambil tadah tangan
tapi paling wat ai emosi bila amik dia kat umah pengasuh..
nampak je ai terus berlari mintak dukung pastu dia cium ai..
hu..huhh
alahai.. nk geram pon x jadi...
cayang oo ..
.
.
meh la layan skit picture hariz dari kecik sampai umo setahun ni..
.
ni umo dlm 2 week
ni masa umo 1mth 2 week..
br lepas cukur jambul

masa ni dalm 5 month
ha.. ni plg latest skali , umo 1 yrs... br lps sambut birthday
mcm2 benda dlm pale dia.. tgh pikiq nk wat ape lepas ni
okaylah.. mcm biasa harapan ibu dan ayah agar hariz menjadi anak yg soleh
dan mendengar kata..
insyaAllah

3 comments:

athirah said...

comey ^^;

Zaidah said...

firas pun macam gitu...klu barang yang dia pegang..kita ambik...mengamuk sakan...firas tak suka campak tapi suka mengetuk n mengemas...

Adyshariz said...

tra..he..he..comey cam ayah bkn ibu..he..he..

zaidah: mmg tengah membesaq ni mcm2 peel dorang..layan je lah kan