Saturday, February 11, 2012

Tomyam Sup untuk kami

Assalammualaikum

Hari ni rasa mcm nak makan tomyam.. kalau pegi kedai, tomyam diorang semua pekat2 belaka, aku jenis yg suka kuah tomyam yg jernih tapi cukup rasa..so, nak tak nak kene la buat sendiri..

So..jemput makan semua...Alhamdulillah rezeki



daun hiasan, hanya pokok daun pudina jer ada..hehe
ni pon tgh gigih menanam pokok ketumbar, harap menjadiklah..
insyaAllah

nak resepi??? alahai..korang pon terel kan.. tak pon aku update kemudian ler..



3 comments:

umialya said...

betul2 mengoda... nyum3

nanakimie said...

em...sedapnya....suka tomyam:)

sall said...

aduhhh..haiiii...siap susun udang lagi, tu yang buat aku tak tahan, rasa nak nagp je..huuu