Thursday, April 08, 2010

Are you a rice addict?


Go on ' riceless ' days.
Go ' western ' once a week.

Boleh ker???... Bila pagi makan nasi goreng.. tghari makan nasi berlauk... malam makan nasi pataya.... sesekali nak kene chiken chop ...beef steak ker.. yam ..yamm ..cedapnye
lepas tu tetiba orang tegur, "dear.. u look FAT " wa..wa..wa... bukan nya cakap cubby ker .. berisi ke.. tapi FAT.. Aku kalau tgk org yg FAT tak penah aku tegur.. biarla org lain yg tegur sebab aku x suke ssakitkan hati org.. BUkan semuanya Sama ye.. PErut dan Tekak lain-lain OK.. tapi time ksih sb tegUR aku.. start from next week AKU NAK DIET... KEpada KEkawan.. TOLONG FAHAMI PERASAAN AKU..

Rice becomes sugar - lots of it!
This is a fact that no nutritionis
One bowl of cooked rice is the caloric equal of 10 teaspoons of sugar. Aku tau dah lama!!!

oklah esok.. esok kalu aku rajin aku update berat dan Target aku nak diet.. Sape nak JOIN aku.. aku ingat nak Wat contest.. ader Sesiapa berminat..??? JOM FOLLOW AKU

1 comment:

sall said...

bagui gak cadangan ko tuk buat contest pasal berat badan. aku fpllow je...