Saturday, April 10, 2010

"the perfect vacation giveaway by ciare :)" STICKY MODE



NAmpak Tajuk entry kat atas, Apelagi jom lah korek2 gambo album bercuti.. Walaupun aku suke bcuti..tp x minat bergambor sb aku blum kurus lagi..he..he.. maklumlah spare tyre masih melekat lagi..kuang3.. tapi lepas di godek2 adelah jumpe gak gambo yg perasan cun ni...


Ni gambo Di Tasik dayang bunting.. mase tgh tour pusing pulau di langkawi den pon terbasah skali sebab tak tahan tgk air kemain jernih hah kat pulau tu.. sambil2 kempiskan perut.. he..he..

To ciare.. time kasih ajar aku wat sticky mode.. br pandai.. selama ni memandai jer.. So, syarat mudah utk di ikuti.. tempek la gambor atas di side banner korang.. n send back caire komen.. ituje..nak JOIN CLICK SINI

2 comments:

~sall said...

wahhh...slim tu....cantik3. gudluck ye...

kakachan said...

wahwah.. angin2 gitu.
bes tangkap gambo mase mcm tu kan.
=}
mane de gumuk. slim saje. =D