Monday, April 05, 2010

Ceritera Anugerah BIntang Pupuler (ABPBH)

Salam..

Puas hati dgn Result Semalam?.. atau ade yg Sakit HAti.. Aku bebiasa Jer, Sebab aku tak dpt apepon.. Bill Api N penat biji mata ni adelah.. Tapi..ha..ader gak tapi nye.. macam kawan aku MAT TAPI ni.. AKU SOKONG YUNA.. Ko mmg tak menghampakan lah.. Walaupun aku tak penah nk Keluar duit nk undi Ko.. AKU harap ko tak LUPA DIRI ok.. nyanyi tu. nyanyilah..tapi belajar tu jgn lupa ye..

PAkai tudung ElOK-ELOK.. nanti aku BAN ko kalau nampak JAMBUL..

Aku rasa smua dh tau ape keputusannye.. tak payah nak ulas ape2.. tapi..ha..tapi lagi,aku KESIAN dgn PAHSA SANDEL(Fasha Sanda) kene BOO..BOO... aku x buat ye.. org lain yg buat.. Kalau aku, baik duk umah..biar dh sejuk n suam2 kuku baru keluar..sian family ko n jejai(x laki nora) tu tgk ko kene boo...booo.. takpe pahsa sandel try lagi dtg taun depan.. jangan sedey2 ye.. taun dpn diorang x boo ko dh kalau kau pakai PURDAH cam WAHEEDA..kui..kui..kui..

KEpada Bekas Adik Kesayangan Syamsul Yusof (Diana Dianell yg Comei)...HAng menari smalam cam KAYU la... pi masuk kelas bini QUe haida.. pas tu taun dpn joget lagi..compom lembut dah.. aku pon tak reti joget.. tapi takda sapa nk tgk aku pong...

tuk kak Engku N Syarifah Shahira.. taun depan korang jadi PENGACARA lagi.. aku respek la ngan korang.. takde slindung..tapi tak yah la SEksi..seksi.. X ssuai KAK..umo dh ++ ni.. ala ala kadar jer.. MAsyuk jugak kan..

Itu jelah aku Komen.. kang KOMEN bebanyak kene MARAh atau ade Org nk saman aku..aku bkn nya byk ongkos.. byk songeh adelah... ok Selamat Melayan semua..

3 comments:

~sall said...

weyyyy....dose3, anak cina makan pengat, sindri mau ingat la...

Sidratul Muntaha said...

mak jambul tak msuk korum ker?
cam pilih kaseh jer?!
ekekee..

AdyShaRiz said...

sall.. makan pengat tak hengat.. mmg dia tak hengat..
to sidratul.. maleh nak komen pepanjang ttg jambul.. org lain dh naik buih mulut tu komen..dia ttp wat dek jer..