Thursday, June 17, 2010

Ramlah Ram BERCERAI!!.. biaq betui..


Salam
setelah 10 tahun melayari bahtera perkahwinan
selama itu jugak berjaya menepis onak duri dan badai yg menerjah ke mahligai yg di bina
akhirnya, musnah jugak istana itu..
..
kesian kak Ramlah kite ni,
hanya tuhan jer yg tahu sebab munasabah sehingga beliau menfailkan
kes Cerai ni ke makhamah
.
.
adekah sebab dia dah berubah menjadi begini?

huhh..malu pulak aku dispaly gambo ni kat sini..

kemain seksiii lagi skrg ni
.
.
Alahai bertambah sorang lagi Artis mak J..
dlm industri hiburan kat malaysia ni
.
KESIAn dia..

3 comments:

Cik Andam Hazlina @ Wideliabeauty.com said...

alahai sensed betoi. ishk ishk.. nmpk bebenor... malu plak.. heheheheh

mama zharfan said...

sensored sungguh pic itu..

Adyshariz said...

haliza : nak wat camner, tp cam mustahil pulak kan kalu tak perasan... nk display sini pon malu..

mama zharfan : he..he.. dia tak malu, kite pulak yg malu nengok dia