Thursday, July 15, 2010

Hadiah dari MAMAKuQis dah sampai..


Salam..
Last 2 week ader menang satu contest dari mamakuqis
hadiah dah sampai semalam tapi hari ni baru sempat bukak

Ni lah hadiah tuu...


Nak Citer skit..

Biskut ni Aku tak tipu lah mmg sedap sangat - sangat tak rasa manis sgt dan rangup gile kacang gajus berketul - ketul .. siap ade coklat chip lagi , Serius SeDAp...
Tapi aku rasa 2 keping jelah, yg lain kene bedal dgn budak2 opis ni HAMPEH betui...
Nampaknya kene wat Order la kat MAMAKUQis .. Terima KAsih MAMAKuqis untuk hadiah yang SEDAP ni


http://mamakuqis.blogspot.com




3 comments:

mama zharfan said...

yum yum sedapnya :) me menang gak cookies ni tuk GA02 :)

hana.basri said...

thanx for the review aisha! u may browse thru the product at my blog *click our cookies* or FB *click product under photos*. nk order email je i~ :) thanx for ur interest

Adyshariz said...

mama zharfan.. sedap kan cookies nie..

hana..thanks for the cookies..insyaAllah mmg nak order pon