Thursday, July 08, 2010

Jejai Mengaku Cintakan Fasha Sandha !!



Nampaknya tragedi cinta Fasha Sandha ditolak oleh Qabil Ambak tidak berulang bersama Abang Jejai. Cinta Fasha Sandha terhadap Jejai bukanlah sebelah tangan. Ternyata Abang Jejai juga mencintai Fasha Sandha. Semalam di dalam Berita Harian, Abang Jejai telah pun membuat pengakuannya mnerusi SMS. Tahniah kami ucapkan kepada Fasha.

Ya! Memang kami sedang menjalinkan hubungan.

Pendek tapi jitu sungguh kenyataan Abang Jejai. Abang Jejai jugak berharap agak selepas ini tidak akan artikel-artikel yang cuba memporak-perandakan mereka lagi. Mungkin artikel seperti artikel Kak Pora yang dimaksudkan oleh Abang Jejai.


P/s :- Menyampah mak..

Lelaki yg baik adalah untuk perempuan yg baik

Lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat juga

jadi kawan2 , dont take husben org kalau tak sanggup

di maki berbakul - bakul.. dont eat and sleep kalau

tak nak gemookkk.. ha..ha




11 comments:

~suNshiNe~ said...

kenapa abg Jejai tu tak kawin je ngan Fasha..tak la orang kat luar ni buat spekulasi mcm2 tentang hubungan mereka...kata dah suka sama suka...

Zaidah said...

dont swimming in the sea klu takut lemas...

mama zharfan said...

mcm2 citer lah artis msia kita ni :)

Sidratul Muntaha said...

kes jejai n fasha
sama dengan kes norman dan memey
tinggla kawin jer pun susah ker?!!

zaza said...

ntah kan.. nk kata xde duit nk kawen mustahil.... dgr je diorg ni nk kawen sure bnyk pihak nk sponser nnt... apesal nk bkepit lama2.. dh rembat suami org tu cpt2 lah ckt.. kang habuk pun xder..

Adyshariz said...

shunshine.. x de restu keluarga kot, sb tu masih x kawen2 lagi..

zaidah.. btui3 aku x reti swim, mmg sib baek x lomass..

mama zarfan.. artis msia ni mmg x boleh d buat contoh, buang masa je

zaza.. ooo..wet byk tapi, depa ni sronok idup camni, takkan dh kawen nk pegi clubbing lagi pulak..

Iela Fazielah said...

mcm2 kan..... suke bw kisah artis yg penuh dgn speckulasi ni

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

eee..tak suka langsung pasangan ni...buk tak suka tuan, tapi tak suka perangai..

Adyshariz said...

tulah ayu kan, muka prempuan tu adelah jugak rupa..tapi perangai x boleh blah btui

liennasts said...

aku memang tak suka ngan fasha sandha ni.. tak habis2 kerjanya mengacau laki orang.. Macam dah tak de laki bujang. Harap muka je lawa.. perangai tak senonoh.

~ sall~ said...

Doakan je mereka berdua berbahagia.