Saturday, July 10, 2010

Budak Industrial Training dah last day..sob..sob

Salam Jumaat
Hari ni aku sedikit sedey + gumbira
sebab budak industrial training kat tempt aku ni
dah last day today
selepas 2 month mengadap muka akak ni
gelak, gurau senda dan
wat keje sama2
akhirnya
korang dah bebas
dari sini
.
budak2 ni dari University Malaya
kepada2 Pami n Zola n hisham
hope korang suksess in life
n Happy Selalu
blajar2 rajin2 tau..
moga2 dapat jadi ENgineer yg berJAYA


Last Wishes
Maaf Andai akak ada terkasar bahasa
perbuatan tak sengaja
Marah sentiasa
kat korang
Harapan akak, agar
ilmu yang di turunkan dari akak
dapat korang guna sebaik mungkin

Jangan Amik Hati okay
Dah anggap korang cam adik sendiri..

6 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

setiap pertemuan akan ade perpisahan..
sy ari tu pon sama..cedih bila budak2 praktikal dah abis..huhuh

Adyshariz said...

tulah rose..sedey sebab lepas ni takde sape nak tolong buat keje..keje banyak la skrg.. he..hee

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

rapat jugak eh ngan budak praktikal...selamat berpisah..huhu

Adyshariz said...

ayu..kekadng tu, rapat jugak sb bila keje banyak.. diorang tolong pastu rasa cam terima kasih sgt2 kat diorang ni..penat melayan soalan2 cepu mas..tapi suka..

Zaidah said...

memang dah adat setiap perkenalan mesti ade perpisahan

sall said...

betul3, setiap pertemuan mesti ada perpisahan kan....adat lah tu.