Thursday, September 02, 2010

Review Entri Peserta Contest No. 1 - 6

Salam..

jom tengok - tengok entri peserta contest "kenangan bersama ramadhan dan syawal".. mana satu yg menang ya..
Peserta Pertama : Ummi Iman
Hadiah misteri untuk Awak..


kenangan bersama Ramadhan berlaku tahun lepas..bila konon2 nya ummi merasa yakin bahawa ada baju yang sesuai untuk anaknya..memang la ada size tapi warna dah susah la nak carik..berebut ke sana ke mari.....si kecik pakai baju lain ek..tak sedondon ngan parents nya..KENAPA???sebab takde tailor yang sanggup nak jahitkan baju dak kecik ni..hahahks...BELI LAST MINUTE...beli yang dah siap..colour takde yang matching lak tu...kalau ada yang matching pon besa..ni pon beli saiz paling kecik..still nampak gedoboh ngan dia..apaun anak ummi n abah still cute n ensem..tahun ni pon beli yang dah siap je..hahaks..beli awal skit supaya leh pantau warna yang agak2 sedondon..serabut la ummi ni ye tak?

4 comments:

cekkeya said...

saya punye dah direview dah. eheheh

hope ada rezki kali nih. aminnn ;)

Iela Fazielah said...

wah... xsabar nak tunggu n3 ai direview pulak... gud luck semua

mamalieyna said...

sudah direview! yeaaa! ^_^

good luck to all...!

zahidah dihaz said...

sudah direview jugak..thanx sis...