Tuesday, November 09, 2010

Berendam dlm Kolam..


Salam

Aktivity hari sabtu... konon2 nk pegi mandi ayer terjun..last2 adik aku BZ la pulak.. jadi aku just dtg umah dia mandi kolam jelah.. Lepas mandi kolam, mcm biasa makan..makan..dan makan lagi..hehe

jom layan picture kat kolam renang

Ni my hubby n hariz.. mulut dia tak abis2 ckp juk..jukk..
huh tau sejuk tapi tak nak naik


Jeles tengok anak mat salleh.. kecik2 camgini pon dh pandai berenang..
aku smpai skrg terkial - kial lagi..hehe

Ni rumah Adik aku..so, kalau teringin nk mandi kolam
aku terjah sini jer

Ni anak buah aku.. merangkap anak adik aku
tiap kali pi kolam.. mmg diorang ni folow jer
Tapi bapak dorang lagi dasat mandi kolam..kalah budak2..hehe

dan last sekali ialah AKU
mana aku ye.. aku..aku ..tak boleh berendam
sebab aku cutiiii..hehe
kalau tak aku org pertama buat kuak kupu2 kat tgh2 kolam

dengar boleh..percaya jgn
kolam dewasa tu aku slalu blakon konon2 aku berenang
ala..air takat bahu aku jer.. cover skit ngan org lain
kaki terjingkit-jingkit..haha..mmg aku tak reti berenang
so ..jgn mandi sebelah aku.sebab aku tak dpt nk slmatkan sesiapa
haha..bila la aku nk pandai ni wey..

2 comments:

Lelord said...

bestkan berendam...

SHAZA said...

wah, bestnya rumah ada kolam kan....hari2 blh rest kat kolam.