Friday, November 12, 2010

Ya! Allah Murahnya Rezeki Aku ..syukur.syukur

Salam

Ya! Allah bersyukur sangat dengan nikmat yg diberi..

Aku tau kalau kita tak putus asa dan cuba dengan iklas nak join contest/GA/LD sambil boleh jalan - jalan ke blog rakan- rakan kat dunia ni.. tak rugi pon, malah di bayar lagi.. of coz nuffnang la kan, dah berpuluh contest/ga/ld yg aku masuk.. aku kekadang ada jugak kecewa..tapi aku lagi suka anggap... rezeki di tangan Allah..Apa yg penting usaha dgn iklas..kann..kann

jom layan..

Me menang Lucky draw dari Ummie Qistina... tu hah! no aku yg ke 35..


Tahniah juga untuk semua pemenag yg lain..rezeki..amin..Alhamdulillah

Pemenang akan menerima
yeahh! keychain yg comei ni..suka..suka...

P/s : ada budak kat opis jeles... lagi ko jeles..lagi murah rezeki aku..amin

3 comments:

Norani Shuhada Blogspot said...

waaahhh...besnyer!tahiniah banyak2! =)

Suziey Ahmad said...

tahniah..rezeki..

eima said...

tahniah..tahniah.... best ...