Tuesday, May 31, 2011

Pemenang Best Entri Adyshariz Lucky draw


Assalammualaikum

Selamat pagi semua, dah sarapan ker? aisha jap lagi baru sarapan..itupon ala kadar je kot, perut tak berapa sedap ni.. nak buat mcm mana PMS hari ni ;-)

Alhamdulillah, ramai juga yg sudi menyertai Lucky Draw yg dianjurkan, TERIMA KASIH ya, kalau nk diikutkan hati, aisha nak bagi hadiah pada semua, tapi apakan daya..budjet ciput jer...TAPI ..2 minggu lagi aisha dan family ada buat majlis perkahwinan utk adik,...jemput datang semua, makan FREE je tau...;-) nanti aisha bagi alamat...

Dan, sila jangan konpius tau!!!

Kalau di ikutkan mmg takde kategori ni pon, tapi bila baca entri ciptaan nida, rasa macm terharu sangat, sebab dia sudi buatkan entri yg menarik utk anak aisha si azry hariz..

jadi rasanya tak salah kan, kalau aisha berikat sedikit hadiah saguhati utk nida..
Terima kasih ya nida sebab sudi buatkan entri menarik untuk azry hariz
Aisha sangat-sangat menghargainya...



sila emailkan detail nida ke najwwa@gmail.com
insyaAllah akan aisha poskan sedikit hadiah saguhati utk nida...

LEPAS NI...

pemenang referal terbanyak dan 3 pemenang utama akan di beritahu, sila tunggu dgn sabar ya..insyaAllah mungkin ada rezeki kalian kat belog kecik aisha ni..
InsyaAllah...

Nak tau tak????

Tiap kali anak arwah adik ipar aisha berborak dgn aisha, mesti dia bagitau, " Ayah adik ada kat sini".. sambil tunjuk hati dia pada aisha...
Alahai anak, bergenang air mata ni melihat aksi si kecil yg tak mengerti apa2.. al-fatihah utk arwah nazil

Berpisah sudah segalanya
Yang tinggal hanyalah kenangan
Diiring doa dan air mata
Yang pergi takkan kembali lagi


1 comment:

Nida said...

Syukur, Alhamdulillah... rezeki buat kami sekeluarga..

Bila baca kisah anak saudara Aisha, airmata Nida turut mengalir... kanak-kanak yang masih belum mengerti erti perpisahan. Dulu semasa arwah ayah Nida meninggal, adik Nida yg down syndrome juga begitu... bila dinyatakan abah dah tiada, dia pasti menggeleng kepala dan menyatakan "abah ada, abah akit (akit)"...

Semoga adik Aisha tabah dan semua yg berlaku ada hikmah bersamanya.. Al-Fatihah