Tuesday, August 23, 2011

Berbuka di Thai Base Sri Damansara


Assalammualaikum

gigih betul aku keje hari ni dan semalam, semuanya pasal nk raya nanti, gigih mengadap PC sambil mata terpejam rapat beberapa ketika, ni kalau encik boss nmpk maunya di black list tahun depan..hehe, takpelah boss, sy nk buat camne, gigih dah saya tahan kelopak mata ni..kihkihkih..

Ni kisah berbuka puasa hari jumaat lepas, our supplier yg baik hati en. ghoby, sudi open 5 table untuk kami berbuka pose di sini, alhamdulillah, setiap kali balik dari restoran ni, pasti akan ader bunyi kekeyangan dan of coz terawih pon akak di lupakan,huhu..hebat betul penangan makan kat restoran ni..ape nk jadik la dgn aku ni!!!

ok lah jom layan gambo ni

ayam lemon
seyes sedap..kene carik resepi ni

butter prawn
dah try buat tak jadik..huhu


2 gelas air fresh oren..aku sorang jer minum..
haus beb..bulan pose ni


asparagus goreng belacan
1st time makan terus jatuh cinta..dah rembat resepi
on the way nk buat



siakap 3 rasa


keseluruhan hidangan yg menyelerakan


siakap stim
dah kenyang baru sampai, layan makan lauk je lah


hariz yg behave..huhu
asyik nak makan udang jer kejenya

keseluruhan pilihan makanan mmg dh biasa makan, ader gak makan desert kat sini, kek black n white, aku tak sempat nk snap picture, sibuk dgn hariz waktu tu..satu slice kek RM5.80..dan for your information, kek tu mmg terbaekkk la..rasanya mcm nk singgah esok kat situ ajak hubby makan kek sama-sama..hehe

kalau korang nk singgah tempat ni, jgn lupa inform aku, boleh join sekaki..lalala


p/s : mood nk beraya sudah mari..hehe

5 comments:

Wan Collection's said...

ko ni saje je tau kasik aku lapar n telan air liur dkt sini.

Mama Zharfan said...

nampak sedap :) kat mana restoran ni?

AishaAminudin said...

wan..yeke lapor..hehe

aku pon lapor ni..

AishaAminudin said...

mz, restoran ni di sri damansara, kalau nk pg bulan posa,kene booking dulu..

nanti aisha try carik address dia..

athirahassin said...

sedapnya kak.. bila nk blanje ktorg ni???