Monday, August 01, 2011

Salam Ramadhan sahabat..


Assalammualaikum


Alhamdulillah sampai juga kita ke bulan yg amat di nantikan oleh semua orang islam,  bulan Ramadhan bagi aku tahun ni banyak cabaran dan dugaan yg perlu di tempuh dgn sabar dan tabah.

copy kat google jer 

Aisha dan keluarga mohon maaf andai selama ini pernah terkasar bahasa atau terguris hati sesiapa sepanjang tahun ini, maklumlah setiap manusia tidak akan terlepas dari melakukan kesilapan.. ampun ya semua..
gambar arwah dan anak bongsu nya shamir 

dan semalam juga aku sebak sebab mendengar cerita dari anak buahku yg baru kehilangan ayahanda mereka bulan May lepas..adik aku cakap terjadik jugak" drama sebabak" kat kubur waktu menziarahi kubur arwah, rindu benar anakbuahku terhadap arwah ayah mereka rasanya..mana mungkin dapat melupakan ayah yg periang dan happy go lucky macam tu saja, aku yg dah besor panjang ni pon rindu kat dia juga..sesekali lepas solat sebak dan menitik juga airmata..

oklah, jap lagi aisha akan keluarkan senarai peserta yang join Giveaway dari Adyshariz dan gambar hadiah yg akan di menangi oleh pemenang yg bertuah..tunggu ya..hari ni masih bz lagik..tapi kene cool sikit la sebab puasa kan..

Selamat berpuasa semua, mesti ramai yg tengah pikir, menu apelah yg nak di masak/dimakan berbuka nanti kan??

copy kat google jer 

p/s ; alfatihah utk arwah  

1 comment:

Myra Jay said...

Selamat berpuasa..

**Moga roh arwah tenang bersemadi disana, amin..**