Thursday, September 29, 2011

BBQ Land at Sg.Buloh



Assalammualaikum

Hari ni nak citer pasal makan lagi, tak kesah lah kan, janji jgn menyusahkan org lain sudahh..Last time aisha ader singgah makan BBQ land dgn my 2 sweetheart n friend.. lama gak la tak singgah sini, harga pon mcm dh naik jer rasanya..hehe

Ni salah satu aktivity aisha dan kekwan. kalau ader yg dpt promotion..WAJIB  open table lah jawabnyer..ok semua pahamm kan.. kihkihkih

ok lah layan jelah beberapa keping gambo yg ader, kekadang tu mmg sedaaaapp layan BBQ ni.. steamboat ader, panggang pon ader..sorang RM20 sahaja...bolehlaaah kan







lokasi : Sg.plong ( jalan menuju ke paya jaras )
time buka : 6 petang ke 12 tgh malam
harga : RM20 dewasa dan kanak2 atas 4 tahun separuh harga
penyediaan makanan : steamboat & BBQ

semuanya di jamin HALAL..



2 comments:

mama rifQy said...

woww..meriahnye makanan!!!!

Haji Dzulkifley said...

Camne muka aji boleh ada dalam nie?? Anyway aji dekat2 9 tahun kerje, sekali pun tak pernah promotion... Tapi bukak table dah banyak kali dah.