Monday, September 12, 2011

Cerita Raya kami


Assalammualaikum

Orang lain dah basi citer pasal raya  kan, aku ni hah baru terhegeh - hegeh nak menaip citer pasal raya aku tahun ni, semuanya gara-gara aku super Malas..hehe, nak buat camner Layan jelah..

ok, berbalik pada citer raya tahun ni, aku n family just berbaju tema color MERAH menyala, mak mertua siap cakap, merah menyala baju ko nok..hehe..

Tapi tu lah, gambo kami bertiga ader kat hphone satu lagik, hphone tu pulak baru je bengong, tgh hantar kedai, aku just masukkan beberapa keping gambar jelah ye...itu pon gambo not so clear..huhu tensen


ni aku n hariz..
Merah kan??


hariz & sumaiyah
cousin belah En.Ady


soh amik gambo
ginilah gaya nye..huhu..sabor je lah


hariz with anak2 akak ipar aku
Nor Iman, Rufaidah, Al Zahra, Mustakim dan Sumaiyah


Happy ko dapat duit raya budak ni
tahun ni dia dah reti aper tu makna DUIT RAYA

Overall raya tahun ni, aku beraya di keluarga mertua dulu, mana-mana pon sama, tapi kalau di pagi raya tak dapat cium tangan mak sendiri, menitik gak la ayir mata tu..huhu,, winduu la kat mak..she is the best mom..

and for my hubby, thanks for understand me..raya ke 3 aku dh cabut balik ke rumah mak ..hehe, dengan alasan....Gua winduuu mak gua..hehe...Boleh....alasan org perempuan..hampeh...

7 comments:

Anonymous said...

comeinye hariz pakai baju mlayu merah
ni tema aku thb lepas hehee

Salina@IbuAqil said...

Humboi2!!! Duduk bersilang kaki si anak teruna sorang ni.. ;) senang hati.. ;)

Rizziela said...

cantik tema warna merah..nampak berseri seri

Mama Hanim said...

cute hariz berbaju melayu, merah plak tu..

Wan Collection's said...

yg pasti,
merahnya korang!!!!!!!!!

Suziey Ahmad said...

aku pn story basi pasal raya baru nk update..hahahaha:p sama la kita..

waa tema merah thn ni..merah mak ngah la yek..ekek:D

maszmadi said...

wah merah..... cantik..