Sunday, March 25, 2012

Awal Ashaari Melamar Scha al-Yahya LIVe in Propraganza


Assalammualaikum

Tadi masa tengah bersiap nak ke rumah Ida Rahayu kat klang, aku yg tengah melayan rancangan propaganza waktu scha Al-yahya dok sibuk bergosip, tetiba awal ashari dtg melutut dan mambawa sebentuk cincin untuk melamar sha secara Online.. seyes tak tipu

Nampaknya kawin juga artis ni kan, tapi sblm dia melamar scha ni, sblm tu ada temubual bersama Fahrin Ahmad ttg pasagan pilihan dia, btw fahrin still mencari pasangan yg sesuai dgn dirinya, harap sgt yg abag hensem ni pilih jelah orang biasa..ustazah ker cikgu ke atau jurutera..hehe

Awal cakap, mereka akan bernikah pada 27 Mac 20122 bertempat ???, tak smpt nk dengar..hehe, dan silalah layan gambar yg di ambil dr TV rumah aku..



siap nangis2 lagik..yelah so sweet



Dari pemikiran sempit saya : 
Buat cara adat melayu kan bagus... malu tapi mahu..


7 comments:

Anonymous said...

haha.. good info =D

sall said...

Aduhh...jgn xjd, udah la. Kita doakan kebahagia mereka.Amin

Mama Zharfan said...

so sweeet ;)

Sidratul Muntaha said...

artis..
no komen
mmg totally bukan adat melayu
bkn dlm islam
tak pasal2 karang kean setepek dgn ustaz
baru tahu dgn muka
*pemikiran ko tak sempit,tpi mmg ramai org cuma tiru org putih sbb fasiq.bknnya sbb jahil.
dah thu tpi dibuatnya jugak.
mmg sengaja tambah dosa.

mama rifQy said...

huhu..kite tak tengok..nak tgk kot you tube pon malas.kite mmg suke scha ni..tapi bile tang ni..rase mcm tak sesuai jee..hal masing2 la kan..tapi tuh laa...

Iela Fazielah said...

uiyoo...cayalah

amiey lee said...

depa ni sweeetttt