Sunday, June 10, 2012

PTPTN Beku Pinjaman Unisel untuk kemasukan baru


Assalammualaikum

Kesian pelajar yang ingin meneruskan pembelajaran di universiti selangor, hanya kerana faktor politik yg runcing dan sensitif sekarang ni, yang menjadi mangsa adalah para pelajar yg ingin meneruskan pembelajaran kat situ..

Bila isu universiti di politikan.. macam mana golongan muda nk menyokong dan mengundi kerajaan dgn rela hati, Mentang-mentangla selangor ni negeri yg kaya, kalau negeri yg lain macam kedah or kelantan kene macam ni, confirmlah PRU next month akan kucar kacir dibuatnya...

Aku jujur berbicara, sblm ni aku termasuk dalam statistik yg tidak keluar mengundi kerana kesibukan tugas, yg kadang kala, aku ppon tak tau apa yg sebuk sgt, tapi bila tgok isu politik tonggang langgang macam skrg, rasanya wajibla sangat aku pergi menunaikan tangunggjawab yg telah aku perlekehkan seblm ini.

Org cakap dh campai seruu.. ;-) ,hhhmmmm...yeke? , aku menyeru pada semua warga belia yg tidak pernah keluar mengundi tapi sudah berdaftar, marilah kita sama2 menunaikan tangunggjawab pada negara. Sapa yang tak daftar lagi tu... mmg dh terlambat, tapii.. boleh saja daftar sekarang, nanti PRU akan dtg, boleh la mengundi pulak.. bila dah daftar, barulah boleh citer pasal politik...hahahaha, kot mana tau boleh jadi YB.. tettt

cerita lebih lanjut pasal isu ini, sila KLIk SINI










2 comments:

sall said...

mari la mari pergi mengundi, jangan lupa kewajipan pada negara. Jadi la pengundi yang bijak k. Ayuhhh kita mengundi.

Ummu Muhammad said...

undi adelah rahsie keh8!