Friday, November 23, 2012

Cara Download Filem terbaru

Assalammulaikum..

Waktu dulu, aku jenis malas nak tgok wayang, smuanya gara-gara panggung wayang jauh dari rumah.. (alasan).. tapi bila jusco dh ada kat rawang ni..dan masa nak ke situ pun just 5 - 10 minit jer, memula rajin..pastu malas dah..sb xtvt aku lagi suka dok lepak rumah ujung minggu smbil kemas2 (alasan poyo).. haha.

Bila duduk rumah hujung minggu, biasalah lepas siap keje rumah, pastu confirm duk melanguk depan tv.. nak harap joging jauh sekali..hehe..

Akhirnya aku dah dapat penyelesaian masalah tersebut.. apalagik download la citer best dan terkini dari website yg ada kan..

kat mana nak download? macam mana caranya?
hahaha..senang jer..

Memula korang masuk website ni http://www.ddmf.biz/


Battleship.. bluray
 Pilih movie yg korang nak layan, aku pilih citer ni..seyes bestt

Lepas tu pilih la  korang nak guna provider yg mana..
Macam aku..aku suka pilih Rapidshare

Tunggu jap 5 second.. korang tgoklah dulu iklan yg ada
lepas tu akan keluar SKIP AD
tekanla..apalagik

Tekan butang download
Pastu.. tunggulah smpai abis download..
citer ni ada 5 file.. korang kene download abis baru boleh zipkan semua fail




Lepas korang siap zip.. nanti akan keluar folder baru, dalam tu ada full movie yg dh siap di download..

Laptop aku guna windows Media Player..
So..confirm boleh play movie tuu...

Kalau ada yang tak kene dgn movie tu, mungkin korang tak download abis..

Okaylah, harap cara-cara yang aku bagi ni dapat membantu korang semua.. Lepas ni aku bagi satu link untuk korang tengok drama ADAM dan HAWA online..tak payah download..

tunggu yee..bila akak tak bz..





Ya Allah ! Engkau selamatkanlah bumi gaza daripada perang Ya Allah sesungguhnya dugaan ini dtg drpd mu .. Engkau laknat lah mereka(org kafir) Ya Allah sesungguhnya tempat mereka (org kafir) sememangya di NERAKA JAHANAM .. < amin amin yarobbal alamin >

1 comment:

Ibu Aqmar said...

wah mcm best je ni...tp xde drive nk simpan bebanyak. :)