Monday, November 19, 2012

Merdeka...!!

Assalammualaikum...

Subhanallah...punyalah lama tak mengadap blog, bukan merajuk atau kecewa, tapi blog ni yang merajuk dengan aku.. sebulan aku try cari masalahnya... Ya Allah!! payah la sangat.. dan akhirnya Allah tunjukkan jalannya...alhamdulillah akhirnya dapat jugak menyetelkan masalah yg ada..

Memula ingat kene HACK dengan orang..puaslah aku try cari coding or apa jelah cara yang boleh, berapa lama aku dok jadi teman setia google sb nak tgok kot ader blog lain yg penah senasib...huhu... rupanya, gadjet yang ada dalam blog ni membawa masalah... Lepas remove semua gadjet yang ada... akhirnya...

bolehlah aku membebel...ohh! seyes miss u all alot....




3 comments:

DAN said...

Miss U 2,...

nad said...

waaaa...!!!
patut la lama tk nmpk
blog rosak rupenye ye!
welcome back kak! :)

Iela Fazielah said...

kisahnyer.. patutla lama x hapdet.. miss u toooo