Friday, November 12, 2010

Esok Last day dan Tahniah untuk folower Adyshariz yg ke??

Salam

Pejam cilik..pejam celik, nampaknya esok dah last day untuk join lucky draw anak ayah, penyertaan kali ni memang mengalakkan.. sampai banyak lagi entri tak sempat nak di terjah, malumlah kat office bz dan kat rumah pulak ngan hariz pulak, insyaAllah setiap penyertaan akan di semak dan keputusan akan di umumkan sebelum raya haji nanti..

setakat jam 9 pagi tadi, peserta yang join adalah 134 orang.. dan Nama peserta yang dah join ada DISINI, sila lah inform kalau nama tu takde secepat yg mungkin ya!!..
lucky draw akan tutup pada esok hari jam 10:00 PAGI..
cukuplah 17 hari lucky draw berlangsung.. malas nk panjang2,jemu nanti

selepas habis lucky draw ni insyaAllah akan ada contest pulak.. contest apa?? tunggu ya..hadiah mmg sangat berbaloi - baloi.. maklumlah next month aku BONUS..kira nk share dgn korang skit hasil aku berkerja tahun ni.. ada rezeki lebih tak salah nk di share.. korang pon bukan org lain..saudara seagama dgn aku gak..hehe

DAN

TAHNIAH untuk Follower blog Adyshariz yg ke ...hehe..jeng..jeng..jeng..nombor sapa yg kene
*
*
*
*
*
*
200
*
*
*
*
*
*
*
300
*
*
*
*
*
*
400
*
*
*
*
*
*
500

oww.. sapa yg bertuah tuu..kalau dah tau memang bagus... tapi kalau belum.. follower bertuah ni akan di umumkan sekali dengan result cabutan bertuah.. suka tak??


oklah..smoga hari korang hari ni kembali ceria, macam aku gak, baru sat tadi ada member balik dari jepun bagi pen 2 batang dan tengahari ni dia belanja makan lunch CHICKEN CHOP.. makkk aiii..suka nya dalam hati..Ya!Allah aku bersyukur dgn segala - galanya..amin



4 comments:

Ain said...

nak join jugakkkk....

hopefully sempat, line tenet tengah tenat ni....

huhu..

Faryza said...

wahhh... tahniah pada follower ke 500

Anonymous said...

siapakah follower bertuah itu..jeng3

ardinihumaira said...

ramainya follower!;D