Saturday, December 11, 2010

Filem Ngangkung RM10 juta??

filem ngankung
salam

tadi pi jalan - jalan kat blog BN...
dia cakap filem ni dah RM10 juta
wahhhhh!!!! kayo...kayooo..

Kayooo la lagi si apek david teo tuuu
aku rasa skrg ni remaja dan yg sewaktu dgnnya suka
filem KOMEDI SERAM

mungkin skrg ni ramai sgt org yg tension
so, bila tgk citer macam ni, hilang la tensen tu kan

jap..jap...
NGANGKUNG tu apa ye..??
ngeh..ngehh..ngeh...
aku belum tengok lagi, so pada yg dh tengok bagi la
SINOPSIS skit...
sharing is caring kann...



9 comments:

azieda razak said...

pada pandangan saya... cite ni ok la... tak mantap sangat... mula2 agak kelakar... bila da nak abis cm membosankan sikit...

Nia said...

fuyoo,..ketar filem 2 Alam kalau mcm ni..hehe. tapi, cerita2 selamba mcm ni yg ramai org suka tgk sekrg kan.

az rina a.k.a jaijina said...

uiks mang aih, dah seploh jote..kayo kayo..kite lom tgok lagi cite ni..rase² macam nak kene tgok ni..

Adyshariz said...

Azieda..tu lah ada yg ckp mula2 klakor..

nia.. hehe..Dr.Romzey tgh ketaq bibir ni

rina..RM10 juta..maunya tak kayooo

alawiah raji said...

lum sempat gi tgk lagi pun...semua org bz skrg....huhuhhuh....

::Mamalyna:: said...

betul tue, remaja skang, layan citer yg ada gelak2 kut.. lepas tensen sikit, hehe

Zaidah said...

kalah filen 2 alam....sekejap aje dah 10 juta tu...

mamalieyna said...

saya dh tgk..bez sesangat! leh la hiburkan hati tgk citer ni, pd eina gelak sampai kuar air mata..hehe...pi la layan.. ^_^

eB@mamaAerish'n'Aed said...

perghhhh...

singgah ptg...

jemput singgah amek awards yer... >_<