Thursday, May 12, 2011

Hadiah..hadiahhhh


Assalammualaikum

Dari hari khamis lepas sampailah semalam, cik reception asyik carik aku jer, semuanya gara-gara hadiah kemenangan dari GA/Contest yg di join..Alhamdulillah rezeki, terima kasih kepada semua penganjur hadiah yg sudi mengepos hadiah yg telah di menangi oleh aku..macih semua..

jom layan gambo hadiah..

ni budak yg nk glamor dgn adiah aku..hehe
** hadiah dari shaizhar dan wan steady

pastu, aku suruh la tolong bukak kan
* hadiah dari ita utk hariz

ni dari ayu
** lupa gak dr mana


ni hadiah dari nurfayyadhah
** tak ingat GA yg mana, sb x mention


ni dari GA gugu gaga rasanya
voucher rasamas

ucapan comel dr wan

ni hadiah yg diterima


yg FM aku tepek kat peti ais


yg keychain aku tepek kat board depan lappy



ni fresh from oven, dpt petang semalam
spongebob banana..hahahaa..
ramai pulak yg berkenan

 p/s : seronok bila join GA/contest pastu menang dpt hadiah..sgt2 menghargainya..terima kasih semua



5 comments:

Miza Yusof said...

banyaknya hadiah. tahniah kak aisha :)

Achahani said...

terer ko beb asik menang je!!

Apakah rahsia anda?

zahidah dihaz said...

seronoknya dapat hadiah...hehehe


New Entry: Thursday yang sedikit blues

Nana said...

hehe fm tu aku sukeee

cikpuanhady said...

banyak tu beb..mmg best bila dpt hadiah kan..

Jom join :Nak menang souvenir dari Swiss? Meh join MBS Giveaway

Belog kami :Notre Belle Histoire