Monday, May 16, 2011

Selamat hari Guru


Assalammualaikum

Selamat hari Guru buat semua guru-guru yg bergelar cikgu, moga kalian semua terus berjaya dan suksess dalm kerjaya perguruan dan moga di tabahkan hati dan di berikan kesabaran melayan karenah anak- anak murid , baik yg kecik sampailah yg besor2 belaka...hehe



bila cerita ttg guru ni, teringat aku dgn cikgu masa time aku menuntut kat skolah menengah, maklumlah time ni muda belia..jiwa remaja yg penuh dgn nafsu ingin mengetahui ttg semua perkara..daripada yg baik sampailah yg buruk, seyes aku mengaku..aku kat skolah bukan baekkk sgt k

dulu time skolah, mmg byk la guru yg aku black list..haha..aku yer yg black list, bukan cikgu tu yg black list aku..bila dah besor ni, baru lah aku tau camner susahnya nk mengajar org, sebab kekadang tu aku kene gak jadik cikgu walaupun rela, lepas kene paksa...haha..seyes memang susahhh..

sempena hari guru ni aku nak mengucapkan 

SELAMAT HARI GURU buat 

Kak Leka - kakak ipar ku
Kak Intan - isteri abg ipar ku
Qiah - isteri adik iparku
Dila - bakal isteri adik ipar ku
dan
semua blogger yg bergelar guru

TERIMA KASIH di atas jasa kalian

dalam family encik suami, aku sorang jer perempuan yg bukan guru...huhu...seyes..yg lain semua guru, dan aku tak pernah terdetik pon nk jadik guru..sebab aku tahu kemampuan aku camner, karang macam2 pahaman pulak aku ngajor..lalalaa

p/s : selalu gak org ingat aku cikgu, yolah muka garang ya amat agaknya..hehe


No comments: