Friday, July 29, 2011

Musim tempoyakk... tak besttt!!


Assalammualaikum

minggu ni dgn minggu lepas, time makan tghari aku memang kene tahan napas skit, semuanya gara-gara tempoyak..hishhhh...payah benor tekak aku nk paham, knapelah mak aku kecik2 tak ajor aku makan tempoyak..hehe, aku tgk org keliling aku makan, haiii..kemain nampak, nasik betambah - tambah..

Aku jugak yg terpaksa tahan napas ..tak reti makan tempoyak..sebab apa???


gambo amik dr goggle jer..
sambal poyakkk...


kepala otak aku ni tak boleh TERIMA durian yg sememangnya peberet aku sejak umo 5 tahun, di masukkan/digaul dgn  cili dan ikan bilis..hishhhh..potong betul rasanya...

cuba bagi aku buah doyan sebakul..insyaAllah..dengan senang hati aku perabiskan..huhu..tensen betul lah...kenpa..kenapa..kenapa..tekak aku tak leh telan tempoyak..padahal  semua orang cakap

TEMPOYAK SEDAPPPP..encik suami pon suka... arghhhh..

makanan peberet encik suami, dan mak mertua aku memang terel buat 
patin masak tempoyak ni..

Cuba try bawak doyannn ke?..bubur doyan ke...?..kek doyan ker???..kompem aku join sekaki..

tengok pon dh meleleh ayir liuk..kalau camni kompem kene pegi makan buffet doyan sabtu ni..huhu


erkkk..ader sesape nk sedekahkan doyan sebakul???
kecik tapak tangan..bonet kete aku tadahkan..hahahaa

p/s : malam ni kopak poket aku..kene belanja budak-budak opis sempena promotion tahun ni...hishhhh..

3 comments:

Iela Fazielah said...

wah2...dpt promotion...tahniah... ila dedua suka.. dorian n tempoyak... terbaek!

ziraziz said...

sy pn x bape reti nk mkn tempoyak pure...tp kalau msk lemak tempoyak blh je mkn hehe...

p/s: jap lg nk bt pulut durian hehe..

Ya ALya said...

sedapnyer.....blanje la ya....ya suka makan doyan.....