Saturday, December 17, 2011

PD jer??..bosanlah

Assalammualaikum

Hujung minggu yang lepas, aisha dan family menghabiskan cuti ke Port Dickson, negeri sembilan, kalau ikutkan hati kami ni mmg dh selalu pegi sana..pastu pantai sana pon bagik kami biasa-biasa jer kan.. tu cerita 3-4 tahun lepas..

TAPI.. 

Bila kami sampai, rupanya pantai PD ni telah di baik pulih, cantik jer tengok kawasan tu..pastu CUACA subahanallah..redup,nyaman, selesa la sangat..smpaikan kami rasa kenapalah tak plan awal-awal nk datang ke PD ni.. seyes beb, PD dah cantekk..takde la aku rasa bosan....

 cuaca sangat nyaman..
ni jam 6 petang

anak & ayah yg asyik bercerita
entah apa yang di bualkan

tengok atas langit redup dan cantik

posing dari belakang
my family

subhanaAllah..cantik sungguh rasanya

Hariz asyik tanya
"ibu jom la mandi laut"
aku cakap nanti la kita dtg lagi..

sesapa yang rasa PD tu bosan, silalah tukar presepsi korang, sebab bagi aku yg suka tengok keindahan laut..aku rasa PD tidak mengecewakan..insyaAllah..bestt

P/s : kalau ada yg rasa nk amik gambar kat sini, mintak izin dulu ya..aku tak marah,sb semuanya milik Allah.


5 comments:

diLot said...

cantik nye gambo yg d amek

Liana said...

anda sudah di tag..huhu.. http://liana2347.blogspot.com/2011/12/okeh2.html

sall said...

subhanallah cantik keindahan yg Allah bari pada kita. Mmg plan kami next week gi PD.

Mama Zharfan said...

nyaman sbb pukul 6 heheh kalau tghari nyaman gak ker? me tak suka pantai sbb panas biasanya

kakyong said...

gambar yg 1st & 2nd last tu snagat cantik.. Subhanallah.. memang cantik..