Friday, January 06, 2012

terenganu mari oowwhh!!


Assalammualaikum

hari tu member balik terenganu..dia belikan kopok leko 2 peket..aiseymen..TERBAEK la rasanya, aku ni mmg pengemar kopok leko, kalau jalan-jalan kat ganu, confirm lalu jalan tepi pantai, boleh singgah-singgah kat kedai yang ada..

Rugi beb kalau tak ikut jalan tu, kejap singgah beli kopok, kejap kang jagung, pastu sata pulak..alih-alih buncit perut kekeyangan..kesian encik ady sebab kene memandu sorang-sorang sebab co pilot tidurrr.. hahaha, maafkan kami abangg


kopok sebelum goreng

dah goreng..panassss lagi tu


makan pulak dgn pencicah ni, mak aii layan sedap kopok tu

macam biasa...
penambah seri blog ni..hehe

memang kopok leko terenganu is the best..bak kata hariz.. TERBAEKK..

4 comments:

kakyong said...

sokong.. kepok lekor ganu memang terbaek.. rindu la nak makan kepok ganu.. kepok kat sini mcm x cukup ikan.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

meh r jln ganu,
sy banjer khepok leko...
hehehhe.. =)

sall said...

terbaikkk

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

kepok ganung mmg bessssss