Thursday, August 19, 2010

Alhamdulillah, Aku Pelawat ke 100 dan dapat Hadiah

Salam Ramadhan..

Pagi ni blogwalking ke blog rakan - rakan blogger dan singgah juga ke blog http://www.gnesop.com/. Tak sangka pulak kat situ ada di selitkan hadiah untuk pelawat yang ke 100/500/1000. So, Aku pun dengan tidak sengaja (ye ye) menjadi pelawat yang ke 100, maka salah satu hadiah itu pun menjadi milik diri ini (cewah)..



Terima kasih untuk genesop.com
semoga murah rezeki dan senyum selalu

Alhamdulillah..



5 comments:

Zaidah said...

tahniah shah....

Mama Hanim said...

wah2 cantik tu..tahniah..
rezeki Ramadhan kan..

sop said...

tahniah..
hadiah di pos hari ini..
maaf, kotak agak teruk kerana diubah suai..untuk dimasukkan dalam sampul surat. harap maklum..

tak per lah kot.. kotak buang jer nanti.. simpan keronsang jer.. :)

MOFASAD said...

terbaik!!!!!!!!!!

Sidratul Muntaha said...

alhamdulillah..
rezeki melimpah - limpah lagi.
beb,aku dah poskan adiah tu..
nnti dah smpai sms naa?!
sorilah kotak dia buruk..
janji brg baru..
enjoy!