Thursday, August 19, 2010

Tidur Berbantalkan Dengan Lengan Suami


Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA -) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang. Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya, tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang, ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)...FAKTA....sirius....

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, janganlah shave ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

so pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda shave licin ketiak atau biarkan berbulu?

8 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

hehe..tak pernah tido atas lengan husband, takut dia sakit jer.:PP

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ayu tido beralaskan dada suami...hehe

Adyshariz said...

ummi, try jer dulu, kalu sakit baru larii la..hehe

ayu, dada somi si kecik yg punya, kita dapat lengan jer..

alyyani said...

skang tak leh buat sbb anak dok b/f sepanjang malam. hehehe..

maslinamansor said...

boleh tidor kat lengan suami tapi sekejap jer la...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

dolu2 sebelum ade rafiq adela manje2 tido ateh lengan..skang ni takleh dah..si rafiq ngaco..wakakakak

betul tu...even ketiak somi takdela wangi sgt..tapi cam rasa tenang kanb kan kan..ngeeee

Farra Dhelina said...

hehe tak tahan ayt last tu..klu kita tdo ats dada..tp la ni masing2 dh membina bdn dgn jaya nya..kejap2 blh lah..pastu dah sesak nfs..heee

Iela Fazielah said...

ila ni skali skala ada gak la tido kat lengan dia... tp sian lak takut dia rasa sakit....