Tuesday, November 02, 2010

my supper at sate kajang



Salam

saja je nk citer yg my sister baru jer lepas belanja kitaorang pegi makan sate..
bende free beb..of coz kakak mu yg comei ni akan join

macam biasa kalau makan sate we all lagi suka pegi kajang, makan puas - puas pastu bawak si kecik main kat padang pemainan..

jom la layan gambo hari tu..

ni aku dan hariz
yg mempersiapkan diri dan perut sebelum pi kajang


makan time
dorang tak kasi amik gambo muka
sebab memasing tengah gigih mengigit sate


budak kecik ni aku terpaksa tukarkan baju
sebab baju dia abis di tumpah kuah kacang....huh
makan dengan beselera dak tecik ni..
1st time aku bagi makan sate


dah kenyang makan
apalagi play time..habis smua mainan dia nk try



Sorry picture gelap..
ni lah sebahagian my family yg kecoh

keseluruhan malam tu best jugak..
siap cik abang melayan bola lagi

oklah..itu jer nk citer
mood berblogging dh kembali
memang aku malas nk update citer last week
this week banyak pulak citer yg nk di publish
contest pon maleh nk join..
mungkin this week aku akan rajin skit.. hehe

btw
good luck untuk semua peserta Lucky draw
sekarang ni, aku blum ada masa nk terjah pada yg buat entry
thanks sebab sudi join
nanti FREE aku bertandang ke blog korang

tunggu tau...


2 comments:

Suziey Ahmad said...

waaaa supper satay..best nye..

ardinihumaira said...

nyum3...
nanti belanja dni skali. hiksss