Wednesday, November 03, 2010

Testimoni Produk dari barangan terpilih




salam..

hari ni dah selasa, esok hari rabu ..pastu cuti 4 hari.. memang my company baik hati..huhu..
TAPI..entri ni bukan tuk my company ya!



Last week dapat posto dari blog BARANGAN TERPILIH
aisha menjadi salah seorang yg mencuba barangan dari produk ini, dan membuat sedikit testimoni tentang produk yg di poskan..



surat yg di pos dari barangan terpilih



masa dapat surat ni, ia sudah di buka, maybe pos office yg bukak
sebab dia suspek something inside kot..hehe..
picit - picit rupanya dodol la..



Ini antara barangan yg di beri

pamplete dr Dr.azimuth

Antara isi kandungan nya :-

1. Serunding ikan
2. Serunding ayam
3. Serunding daging import
4. dodol nisan
5. dodol hijau
6. pamplete formula Dr Azimuth dengan pelbagai terapi percuma

So Far, Dodol memang sedap.. aisha suka dodol nisan tu..
antara 3 serunding yg diberi aisha paling suka serunding ikan, memang sedap
pamplete yg diberi pun banyak info yg berguna, insyaAllah akan di baca dgn penuh tekun.

Kepada pengirim iaitu Rohayu, aisha dah buat testimoni produk kat email... dan baru je tadi send, maaf terlambat sikit, tuntutan kerja last week sangat jeles sehingga tak dapat nak melayan blog dengan tegar..

harap sudi menerimanya..

Nampak tak gambar kat bawah..
Kepada someone yg bagi free give ni kat aku, thanks ya.. aku tau ko pon dpt free..hehe


Apa bende tuuuu..
tah..aku pun tak tau..balik nanti aku bukak..hehe

ok..itu je nak citer nanti bila FRee aku citer bende lain pulak..
harap tak boring dengan citer aku....


3 comments:

ummu uswah said...

terima kasih. maaf atas kekurangan.

semoga dipermudah segala urusan

Unknown said...

kakyong pun ade dpt sample ni dari Ana...

http://www.kakyong.com/2010/10/serunding-dodol-dari-ummu-uswah.html

ardinihumaira said...

wahh bestnya!;)