Saturday, January 22, 2011

(Gambar) Ayu Raudhah Di Malam Berinai Bersama Zaquan


Assalamu'alaikum..

Akhirnya kawin jugak minah dgn mamat ni, lepas macam2 kenyataan dari pihak si gegirl..heheoklah tu kan..kita doakan yg terbaik untuk mereka..



Gambar di ambil dari Blog ohbulan dan piccalasso





Ayu Raudhah di malam berinai mengekalkan sisi anggunnya sebagai bakal isteri kepada pemain bola sepak negara, Zaquan Adha. Ayu Raudhah yang juga adik kepada aktres Rozita Che Wan akan melangsungkan majlis pernikahannya bersama Zaquan Adha di Alor Setar, Kedah, hari ini.

Sebuah video di belakang tabir persiapan perkahwinan Zaquan Adha & Ayu Raudhah menyusuli anda selepas ini.

p/s: nak tengok video..sila lah ke blog INI




4 comments:

Lelord said...

akhirnyaaaa kan

nub said...

huwaaa..melepas....


hihih

dyea irdina said...

eiii tak suka la minah ni gedizzzzzzzzzz

vampire's lovex said...

auwwww..da kawen pon dorang ekk...selamat ke jinjg pelamin..alhamdulillah :)..