Sunday, January 09, 2011

Last Call untuk Pemenang Contest Pengomen Paling Sporting

Assalamulaikum

kepada semua pemenang contest Pengomen Paling Sporting
entri ni adalah LAST CALLING for collect your PRIZE..please be alert

hadiah utama sebuah diary 2011, utk setiap seorang
ZAIDAH
AZIEDA RAZAK
LYNN' AZLINA - dah email

dan untuk pemenang saguhati
dapat keychain dan kerongsang , hadiah tersebut di miliki oleh:-

MIZA YUSOF
YANT YEEM

sila emailkan detail ke najwwa@gmail.com, sebelum hari selasa..
hadiah dah packing tapi alamat korang masih takde lagi ni..DAN kalau aisha masih tak received sebarang email sehingga hari selasa.. sorry korang, i will selected another winner.. ala kita tau korang sibuk..hehe..kita pon sibuk gak

please ye darling smua...


7 comments:

Miza Yusof said...

salam. kak, maaf terlambat.
miza baru online ni.
okay, miza emailkan yaa. dapat ke tak informyaa.

Terima kasih sebab sudi pilih Miza sebagai salah seorang pemenang.

TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG :)

Miza Yusof said...

kak Aisha, Miza dah emailkan. dapat ke tak dapat akak bagitau yaa. Terima kasih.

SyUhAdA said...

xnak bg kat syu je..
hehe~

LyNn'Azlina said...

saya dah email..tunggu diary jer dihantar oleh abg posmen...

azieda razak said...

owh saya tak perasan... terima kasih... saya da emailkan...

jika akak tak dapat email saya, bgth ye...

Zaidah said...

sorry shah...akak tak perasan lah....akak emailkan yer sekarang...

yantz-yeem said...

thanks sbb sudi pilih sy pengomen bertuah...sorry dear...intenet di rumh sgt2 slow...nak bkk emel mmg lah x dpt...nnti sy dah masuk kja sy emel yea....ini emel saya...asoi80@yahoo.com...

tahniah pd smue yg berjaya !!!