Sunday, February 06, 2011

Lawak sampai tak bole tido

Assalamualaikum

dah pukul 3 pagi, tapi mata masih tak ngantuk pulak, jalan- jlan ke blog miza, dia ada masukkan lawak dari u tube..hehe..lagik la aku tak leh tido

ni la lawak dari crite tamil, di sarikatakan bahasa melayu..haha
geli..mat..mat...mat




yang ni pulak sarikata melayu..pon aku tak leh tahan gelak...hahahaa...
layan jelah


Dah la, nk tengok lagik pegilah kat you tube..macih miza, sebab menceriakan hari akak..lalalala

p/s : pukul berapa nk tido ni wey..

5 comments:

Mama Zharfan said...

giller lambat u tido aisya heheh

me dtg click ur HB :)

BUNGA said...

memang lawak cerita ni.. tak boleh blah tul sarikata dia tu. saya yg dah tengok banyak kali pun asik nak ketawa jer.. hahahaa..

maszmadi said...

hihi, haha, hehe, huhu, hoho.....
seb baik masz dah bangun tido..

sicomot-comel said...

haha..
geli mat neyh da lame..

tp mmg siyes,,klaka sgt =)

SHAFIDA said...

hahhahah..penah tgk dulu gelimat tu, sekarangnie dah xboleh...line tenet nazak