Wednesday, July 06, 2011

Biar betul Nuffnang ni..hishhh


Assalammualaikum

semalam, tangan gatal skit la, pastu aku pon tertekan blog nuffnang (yelah tu) , saje-saje la nak tengok kot - kot dah berapa hingit dah duit aku dok kumpul lepas 1st cek hari tu.. tup..tup..

aku dapat...

2 ketul BE

haa.haaaa....gelak poyo jap aku tadi, yelah kan, 2 bulan kebelakangan  ni, aku memang malas giler nak ngadap tenet..tup-tup ader org bagi duit..jadiknya, harus la aku bersyukur dgn rezeki Allah swt ini....alhamdulillah...

moga berkembang dgn pesat la duit tu lagikkkk...fuhhhh..amin

p/s : Nak join giveaway anjuran?? KLIK banner di sidebar tau...


9 comments:

athirah said...

ok la tu... BE 1 2 lg masyuk dr dpt byk2 BE....

Nana said...

hehehe slamat ngumpul duit

Lin Azlina said...

tahniah

Princess Solehah said...

alhamdulillah...tahniah ya. Teratak Mawaddah baru sekali dapat BE hehehe

SyUhAdA said...

wah..besnye..

deqlis said...

tahniah...rejeki tu..bila deqlis nk dpt BE nie??oh Nuffnang kasik laa BE kat blog http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ada-orang-kata-namaku-famous.html nie gak...:-)

kakyong said...

tahniah.. rezeki lagi tu

husin said...

http://fahmi-nik.blogspot.com/... pls

Adyshariz said...

to all, bukan senang nk dpt BE dr nuff,tu yg pelik bila dpr 2 sekali...huhu..rezeki betul