Saturday, July 09, 2011

Gambar terkini perhimpunan BERSIH..


Assalammualaikum

Hari ni duduk rumah jer, tak sanggup nak pegi mana-mana, tak kuasa nak layan jalan jem..mengabiskan minyak kete jer, dah la minyak mahal sekarang ni..huhu..

Aku tgok berita dari tghari hingga la ke malam..ingatkan baju KUNING jer, rupanya baju MERAH pon terlibat, Ya Allah! teruk KL di kejekan mereka... aku yg org KL pon malas nak layan mende2 camni..

sepupu call nak balik seremban, huhu...3 jam duk dlm kete kat tmpt yang sama..tak boleh bergerak langsung, padahal aku dah cakap semalam..tak yah balik kampung..jalan msti jem punya..alih - alih aku guna ayat sinonim aku "KAN AKU DAH CAKAP"....

ok lah, jom layan gambar..semuanya aku copy jer, terima kasih kpd tukang amik gambo tuu..kredit utk beliau..sapa????..tak aku pon tak kenal..

my feeling about this, BUANG MASA dan TENAGA..buat solat hajat ramai-ramai kan lagi ader faedah..











kredit kat blog http://sukakereta.blogspot.com utk gambar2 di atas...


gambar ni aku copy kat http://jambancomel.blogspot.com/

Layan....

p/s : paling aku tak tahan,,khairy jamaludin pon kene tahan, sebab pakai baju merah dan berarak sekali dgn kuncu-kuncu beliau..huhu...dunia-dunia...



7 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

uish...dasyat gak erkk kalau tgk kan gambar2 tu...malaysia sudah berubah..huhu

Far8 budak baik said...

huh..farid bukan ape..
farid pening..
sape betol dan sape salahh...
huh..hanya berdiam diri je..

Adyshariz said...

ayu...mmg dasat, sib baik tak pg kl

farid...diam itu lebih baik dr merapu tak tentu hala...hehe

Jamiel said...

apa la diorang ni..
kan ada tourist kat kl tu..
buat malu je..

Lelord said...

semuanya macam x bersyukur duduk kat Malaysia, sedih beb, aku nak mesia aman damai bukan macam skang ni

ni td dapat tau mangsa yg terkena pemedih mata disahkan meninggal dunia
sapa yg nak disalahkan??

Em's Family said...

entah lah mira tak tau nak cakap ape pasal bende ni.. semua pihak bersalah..

deqlis said...

fuhh... apa laa agenda nie?? mcm deqlis nie tak sokong mana2...sokong mana yg betui..tak kira laa pemerintah/pembangkang..klu ada yg buat salah takkan nk sokong?

ada otak, fikirlaa...dah brp ramai org rugi dan berapa ramai org buang masa kan? gara2 bersih jugak x blk rumah mak deqlis minggu nie...malas kang jammed