Friday, March 16, 2012

Bila Ex Girlfriend hubby berbalas komen dlm FB

Assalammualaikum

Aku bukannya jeles atau jeles, cuma hati tu terdetik sikit la sebab tak sangka Ex GF encik hubby ada add dia dlm FB.. siap bertukar komen lagik... ;-p

Memula tak perasan, tetiba bila tgok gambar dia lama2 & teringat nama dia mcm penah dgr, okay confirm mmg tu dia, nk sedapkan lagik hati, aku pegi skodeng FB EX gegirl tu semlam.. baca profile dia  n tengok2 gambar dia with family..seyes confirm ni Ex GF encik hubby..

Hokey..adakah aku jeles??

tettt..tetttt..

hehe, taklah sgt, tapi mengikut naluri kewanitaan , aku just amik sempoi jer, sb Ex dia ni pon dh berkeluarga dan ada anak..

En.suami lak terkejut la skit bila aku sebut nama minah tu..Nama penuh lak tuu.. Okay bagi aku tak salah berkawan dgn Ex GF..tapi aku just bagitau encik suami, "yg aku akan sentiasa jadik STALKER kat FB dia..hahahahaha"... amik kau..selamanya aku akan menempel kat FB dia.. no more green like..huhu

okay..selamat bercuti semua, aku masih di Kelantan..meneruskan pencarian mencari makanan yg sedap2 belaka..hehehe, di smping menghadirkan diri ke kenduri my sis



Rasa mcm nk makan coklat pulak skrg ni..untuk penyejuk hati yg lara..huhu..




7 comments:

syanasaid said...

biasa la kalo aku pn jeles
tapi kan..hahaha aku pn ade balas komen kt ex aku
tp ex aku bujang..so tak kaco hak org
part aku plak, aku just jaga batas la..
syuuuhhhh jgn ckp kuat2..hahaa

TS said...

mungkin bukan jeles tapi ada la sket perasaan kecil tu yg buat kite rase nak always stalker kan kak.. :)

Anonymous said...

kena waspada selalu...skodeng selalu fb dia..kalau boleh th passwoord nyer..ade terjadi..kes sebgini angkara fb..

eima said...

bab kes cam ni harus jeles ckit la kot .... sbb skrg byk kes curang disebabkan oleh FB ni ....

tp kena la percayakan suami jugak ye ...jeles ttp jeles

Blog Cik La said...

kalo sy dlm situasi mcm tu,mst akan jeles gak..hihi..

Anonymous said...

ko tau x
aku ada jumpe fb x-bf aku aku siap2 block sebab xmau nant dia add aku haha prasan kan sblm dia jumpe fb aku baik aku blok dia
petu xboy aku ni kan kwen ngan xgirl amrul jadi aku mmg blok kedua2 laki bini ni...hahahahah
klw aku masuk fb amrul aku saje search nama xbf aku & xgf amrul mmg xjumpe..means dua2 ekor tu pon dah blok amrul sesiap..hahahah
aku aritu masa sebelum blok dua2 ekor tu aku ada la jumpe acc diorang, so sebelum diorang blok aku baik aku blok dia hahhaa

NZ said...

Nana: hahah suka pulak dengar story nana block mem'block'..hehehe