Thursday, March 15, 2012

Kaw Kaw Burger


Assalammualaikum

Pedih dah telinga ni asyik dengar pasal burger ni, tekak dah lama teringin nk pekene burger camni, cuma aku just releks la dulu sb BZ gila dgn jadual seharian.. tetiba dlm FB semalam, ada citer plak pasal burger ni..

So, sabtu ni smpai jer KL.. aku nk jadik org pertama beratur kat kaw..kaw.. burger ni..hehe, insyaAllah


PEMILIK Kaw Kaw Burger, Mohd Faizul Baharuddin, 25 bersama Nini Haznida Mohammad, 24 menunjukkan burger yang dijual di Seksyen 2, Wangsa Maju. Foto: Mokhsin Abidin.(14/03/2012)

citer amik dr harian metro smalam...huhu

nanti kalau dapat burger ni KAW..KAW ... aku makan..lalalalala.. berapa juta agaknya kalori burger ni..heheheheh


7 comments:

.: iEyLa :. said...

untungla kalau dpt beratur first kak...
saya yg duk wangsa maju nih smpai skrang xmerasa lg..
mlm minggu kt situ jammed sungguh and line panjangnye xleyh nak ckp..
sanggup tak sanggup jela.. :p

Nana said...

sila datang awal
sebelum kul 7
aritu aku g second time
datang kul 7 gitu
dah panjang nak mampos
udahnye aku balik haha

syanasaid said...

tak hagak2 burger dia
tp mmg mcm sedap sbb dia homemade pastu grill

Iela Fazielah said...

mcm menarik je.. tp harga mcmmana lak???

Iela Fazielah said...

mcm menarik je.. tp harga mcmmana lak???

Farra Izzaty said...

kenyang 3 hari

Sidratul Muntaha said...

dari ko mkn kaw kaw
ko baik beli kat bnobby..
tak jauh dari kaw kaw tu jugak
kena baratur jugak