Monday, March 12, 2012

Rumah SEwa laku.. Alhamdulillah


Assalammualaikum

Aku penah mention pasal rumah NI hari tu, Pastu dpt komen from adik ni, dia cakap nk sewa rumah tu..dan alhamdulilllah rumah tu mmg rezeki dia, sb penyewa yg dok kat situ nak keluar bulan ni..insyaallah rumah tu disewakan buat adik tu..

Tak rugi iklankan rumah sewa kat sini.. Kejap je Allah tunjukkan jalannya..

Bersyukur dgn segala rezeki dr NYA..amin

rumah pertama kami
banyak kenangan indah dan pahit bersama..hehe
rawang..tasik puteri




3 comments:

Em's Family said...

beli rumah kat kawasan KL selangor ni memang takkan rugi kan.. Alhamdulillah

maszmadi said...

alhamdulillah.....

mama rifQy said...

alhamdulillah dear!! rezeki kan...wah bestnye ade umah untuk disewa.harta masa depan tuh!!