Thursday, March 15, 2012

On the way ke Negeri cik siti wan kembang..


Assalammualaikum

Pepagi lagik kami semua dah bertolak ke kelantan, esok majlis bertandang ke majlis pihak lelaki pulak, adik ipar org kuala Krai.. so, tolak tarik pusing rehat..maybe 7 jam perjalanan dr KL..

Moga selamat perjalanan pergi dan balik kami..insyaAllah...

Apa ada dekat kuala krai yer?? ni 1st time nk pg situ, biasanya smpai ke kota bharu je, pasar siti khatijah dan sekitar bandar ngeri kelantan.. tak penah lak smpai sini lagi ke sini..hmmm..kene carik makanan best2 kat sini, baru layan kan..



ok, my driver nmpak cam penat jer..adakah aku kene drive jap gii..adeh, malas nyeee.. sebab aku suka tido time jalan jauh ni....hehe

2 comments:

Anonymous said...

salam sis..

saya silent reader blog. kuala krai kg saya =), kat ctu ada taman burung n waterfall best =) . makanan pn sedap2 . n leh sgah pasar kuala krai , mcm2 ada jual kt situ =)

wawa putrajaya

Sidratul Muntaha said...

berjln sungguh ko..
aku jenuh la ngdapa kednuri BIL aku ni
dua kali ke penang
leps tu blik temerloh
jenuh!jenuh!