Thursday, October 14, 2010

Majlis Pertunangan Adik Ipar KL - Temerloh - Mersing


Salam

firstly nak ucapkan...
selamat bertunang untuk kalian berdua, moga Allah murahkan rezeki agar korang dapat melangkah ke alam perkahwinan secepat yg mungkin.. halal beb..

2ndly
okaylah, nak citer perjalanan yg amik masa yg lama dan aku sebagai co-pilot ..hehe..duk belakang jer sebab budak tenit ni kene di awasi sepanjang masa, karang kalau dia yg jadi co pilot kan susah..haha..
100+ tu mak budak tenit ni yg punya

Aktiviti untuk mengelak BOSAN..
sblm dia melompat2 , baik aku saiko budak tenit ni dulu ya

mmg banyak lori kat sini..


Rumah aku kat KL atau dengan tepat lagi selangor .. dan nak ke temeloh pon ade lah gak kat 2 jam.. pastu godek2 hantaran yg ada, kira touch up la, pastu mak mertua sempat lagi suruh cucuk2 sireh tu jadi sireh junjung, ahak...jadi pon ..dgn bantuan encik suami yg kretip n inovatip.. yeke??.. bolehlah..asal jadi kan mak.. sorry MIL..itu jer yg termampu

sirih junjung aku yg very tak kretip ..

Antara hantaran dr boy ke girl..hehe


kat mersing ni, diorang ada buat pelamin masa nak sarung cincin, wah ! macam nak nikah dah aku tengok, tapi mungkin ni adat belah sana, kira cantik jugak hiasannya.. sekarang ni kan Trend bebudak sekarang.. ikut deme ler..


Pelamin indah..

Mak mertua yg sungguh pandai masak..hehe..
ni bakal biras aku..
yang boy..my adik ipar n girl plak..bakal biras..
welcome to our family dik

Antara Hantaran dari pihak perempuan.. memang cantik - cantik belaka, tak macam kami punya, dok tergolek - golek dalam kete..hehe





Sepanjang perjalanan masa nk balik dr mersing ke temerloh banyak perkara yg berlaku, tapi Alhamdulillah, tak ada yg teruk, biasalah tu dugaan....cobaannn...

Ni encik suami dgn si tenit yg dah penat

Tak tau lah apa yg di pikiq kan...

Okaylah sekian...hehe
layannnn




1 comment:

SYaMiLa said...

comeinya si comel tu...he3...