Thursday, March 31, 2011

Ayam kat On The Run shop sedap

Assalammualaikum

semalam balik keje singgah kedai beli la ayam ni sekor, makan 3 beranak jer..sekali hadap korang tau, punyalah lapaq  kami bertiga..yeke lapor

nak pi beli kat ayamas, jauh la pulak..akhirnya pi singgah kat esso, dan beli ayam roasted..seekor Rm13 lebey, dan makan la 3 org..bila dah makan..yummyumm.yummm...cedapppp tau,kalau kat esso ni, nama kedai tu ON THE RUN.. ayam kat sini sedap gak, biasanya kami beli perasa percik, tapi hari tu takde rzeki, jadi makan perasa lain pon sedap gak..

ayam roasted ni pon sedap , kalau tak caya..pi lah beli...hehe


 gambo budak yg memang suka makan ayam
sebijik la perangai ayah dia
 kulit ayam ni di salut lada hitam
tak pedas pon, sangat sedap di layan wey

konon-konon nak tapau skit bawak pi keje la..alih2..habis licin di kerjakan ..Alahmdulillah..kenyang gak, walaupun makan ayam jer..erkkk..eskusmi

P/s : hari ni tak sihat demam selsema dari petang semalamm....dan aku malas nk MC, sebab keje banyakkk..huargg..tolong.....

4 comments:

AdiaLuze said...

Oooo ... KEna try nih ! Nampak pun cam sdap jeee ;)

Mama Zharfan said...

nampak sedap :) me suka beli ayamas ;)

Wan Hafisah Collection's said...

wah.sdp ek ayam tuh??aku xpnh beli pun..

blh gak tuh nk try hehe..

p/s:baiknya ko tak mc wpun sakit..

*∽ IZAN ∽* said...

thanks for sharing.. nampak cam menarik nih.. InsyaAllah nak cari gakkk