Tuesday, March 29, 2011

Protokol ke 10 Yahudi mengandungi 8 perkara

Assalammualaikum

1.. Song.... 
Lagu-lagu yang menghiburkan. . jika ada anak-anak yang tak tau mengucap..
tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela... Ada anak-anak
yang tak hafal Fatihah.... tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang
panjangnya berdepa depa..... berjaya sudah Yahudi.... Hingga kita terfikir....
. bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu? 

2. ..Sex..... 
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex dimana-mana. . di kaca tv,
dalam filem, dalam iklan... babak sex amat lumrah.. kekadang adegan sex
tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem
hanya kerana ada adegan sex.. filem 18SX amat laris berbanding filem U...
VCD lucah mudah didapati... dan harganya amat murah... Adakah filem yang
tiada adegan sex? Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah. .....

3. ..Smoke.... 
Rokok.. menjadi kegilaan para remaja... sehingga dikatakan tidak moden
jika tidak merokok... malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana
perempuan yang kononnya mau digelar "up to date".. Dulu yang
merokok ini golongan pelacur saja.... ataupun penari kabaret.... (aku tengok
dari filem P Ramlee).... Syabas yahudi... berjaya lagi kamu.... 

4. ....Sport.. . 
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama
berlumba mencari nama dalam sukan... hinggakan sekarang bola sepak pun
perempuan main juga.. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali,
sembahyang pun banyak yang miss.. bukan yang bermain sahaja tak sembahyang..
. yang menonton pun tak sembahyang juga... Kalau menonton di rumah... akan
lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL.... Yahudi
gol lagi.... sampai ada ulamak kata... kerana sukan.. sembahyang boleh
tangguh... Masya-Allah, .. 

5. .. Fun.. 
Hiburan...di mana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan.. .. Kalau kita
lihat dalam 100 majalah.. mungkin 99 adalah majalah hiburan.. termasuklah
majalah mangga... yang menayangkan buah mangga artis perempuan... . Kalau
ada konsert.... sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak
wang dan bila ke konsert.... pelbagai maksiat akan diselit masuk.... Yahudi
terhibur lagi.... 

6.... Female... 
Perempuan... tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan. .terutama dalam iklan..yang
kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan... Kalau kita ke
kedai bateri kereta... di hadapan bateri terpampang gadis sunti separuh
bogel beraksi... apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?.. . kalau
iklan Modess... perempuan ada patutlah... Yahudi bersorak lagi..... 

7...Fashion. ... 
Fesyen terutama perempuan yang bermacam- macam.. sehinggakan kalau pakai
tudung pun mereka dah tak menutup aurat.... Macam mana dikatakan bertutup
aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat?
Yang mewarnakan rambut lagi teruklah... Buat apa bertudung kalau rambut
diwarnakan.. .. Bila warnakan rambut.. mestilah tidak bertudung sebab kalau
bertudung.. bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu...
Kalau dah rambut diwarnakan.. . sembahyang pun tak sah... malah mandi hadas
pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air... itu tak kira yang
cukur bulu kening lagi... Yahudi ketawa lagi....Umat islam sudah jadi macam
Yahudi.... 

8. .. Food..Makanan. . 
Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasukalah
McD , Kentucky , Pizza hut... dan seribu satu macam lagi... Buah kurma
yang menjadi makanan Rasulullah dipandang hina.... masuk rumah pun setahun
sekali bila bulan Ramadan... tapi makanan Barat menjadi kebanggaan.. .
Bila makanan datang dari Barat.. adakah kita yakin tentang halalnya? Contohnya
Kentucky .. rempahnya datang dari Amerika.... siapa nak pergi check...
halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap...
Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi... tetapi
berfikiran pun macam yahudi... Nauzubillah. ....Yahudi makan Islam lagi...

Itu baru protokol yang ke 10......yang lain-lain entah macam-macam lagi....
aku cinta Malaysia ...... tapi lebih cintakan ALLAH..... oleh itu, jika
berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah......

DAHULUKAN KEPENTINGAN ALLAH.... 

Ayat2 Al Quran yang boleh diamalkan : 

Untuk elak suami/isteri dan anak2 bergaduh : Surah Al Baqarah - Ayat 102 
Anak2 pandai belajar : Surah Al Anbiyaa'- Ayat 79 
Anak2 lembut hati/ elak panas baran : Surah Al Anbiyaa - Ayat 69 dan
Surah Al Hasyr - Ayat 22-24 
Anak2 malas sekolah : Surah Toha ayat 1-5 
Ayat pendinding : Ayat akhir surah At Taubah 
Bg anak2 yg suka keluar malam : Surah Ar Ruum Ayat 31. Baca 33x 
Untuk jadi pendinding rumah : Surah Al Baqarah dibaca & tiup pada
air dan spray keliling rumah 

1 minit untuk mengingat Allah 
Langkah 1: 
* Sebutlah dengan sepenuh hati dan lidah yang fasih: 
* SUBHANA'LLAH 
* ALHAMDULI'LLAH 
* LAA I LAAHA ILLA'LLAH 
* ALLAHU AKBAR 
* ASTAGHFIRU'LLAH 
* LAA ILAAHA ILLA'LLAH, MUHAMMADUR RASULU'LLAH 
* ALLAHUMMA SALLI WA SALLIM WABARIK ' ALA SAYYIDINA MUHAMMAD WA AALIHI*
WA SAHBIHI AJMA'EEN 
Langkah 2: 
* Hayatilah sedalamnya akan makna ayat demi ayat, perkataaan demi perkataan


p/s : sharing is caring

2 comments:

ardinihumaira said...

sama2lah kita amalkan :)

[-suziey-] said...

hmmm btl la..sedih sgt tgk zmn skang ni..mak bapak bangga ank jadi penyanyi la..bangga ank jadi idola kecil..sptnya diberi pendedahan ilmu akhirat..sbb masa kecik ni la otak dia umpama span..senang nk lentur..haih..sedih..