Wednesday, April 20, 2011

Hadiah dari Penganjur Contest


Assalammualaikum

Firstly nak ucapkan terima kasih kepada penganjur yg sudah menghantarkan hadiah, kelmarin ada 3 bungkusan yg diterima.. dan aku sangat bersyukur dan happy dgn hadiah yg selamat smpai ke tangan semalam..

terima kasih sekali lagi kepada penganjur, kepada yg belum pos tu..dont forget to pos yer kekawan..jangan buat-buat lupa tau..hehehee. aku tau korang bz..take your time, but dont forget tau..

antara hadiah yg diterima ...







entri pendek jer, sebab hari ni ada kat KLCC tingkat 30..ada seminar la pulak..aduhaii...kenapalah banyak sangat makanan time tgah diet ni..menciiiinyeee

3 comments:

Lin Azlina said...

kak. adiah dr sy dah dapat lum?FM kura2...

Nana said...

banyak nye adiah
coming soon sure banyak lg
sebab menang je hee

ummi sofiyyah said...

tahniah...bestnyer dapat byk hadiah...!!!