Friday, March 23, 2012

Educated tapi perangai suka menyalak!!!


Assalammualaikum

Selamat hari jumaat semua, moga hari ni kita semua takde yg kene marah-marah dgn boss or cikgu... :-p ..asam garam hidup ni kan, aku saja nak share cerita pasal semalam di tempat keje.. mangsanya nasib baik bukan aku..

member opis kene marah sb lambat hantar assigment, apalagik..my boss yg amatlah educated ni boleh mengamuk dgn suara yg kuat dan tinggi, aku sgt pelik dgn org macam ni, lagi-lagi org melayu, apalah salahnya kalau tunjuk sikit yg kita ni ada budi bahasa dan sopan santun, kalau marah-marah, bukannya boleh settlekan masalah pon..




Aku selalu ingatkan diri sendiri, kalau suatu hari nanti di beri peluang jadik boss.. aku akan cuba sedaya upaya control temper,insyaAllah.. bukan semua org boleh dimarah-marah, aku rasa kalau aku dok tmpt budak tu, maunya menangis masuk tandas... ;-).. pastu esok MC...hehehe

Moral of the story, jangan mendabik dada, tak selalunya kita di atas, bila waktu kita perlukan seseorang, mungkin org yg kita marah itu yg akan membantu kita..dunia dan akhirat..

kuasa Allah, tiada yang mustahil

Ayat my boss semalam, " takkan u all nak I MENYALAK hari-hari, U all ni manja sangat"

Puas aku dok pikir, adakah aku selalu bermanja dgn dia??? sdgkan aku sanggup lalu jalan jauh asalkan tak lalu depan meja dia... huhu..still confius..maybe cik lee kot...cik lipass la....hahahahha


3 comments:

Fieza79 said...

tu lah tu..tk suka kan dgn org mcm nie...sbb kat opis ni pun ada yg mcm ni..nyampah amat..hukk

Sidratul Muntaha said...

perempuan ke boss ko?
klu ye..mmg ptut sgt la.
klu tak..
itu jantan mental disorder.

AzianKhalil said...

alamak...koi antara yg suka menjerit kat budak bawahan...kadang2 tu mmg tak boleh sabar dgn standed yang ditunujkkan...mmg kena jerit..