Monday, March 19, 2012

Menang THE HUNGER GAMES dari Tupai.com

                                                      


          


Assalammualaikum

Semalam baru ada peluang nk blogwalking kat blog kekawan, So, bila masuk blog Ni pulak sb nk baca entri kemenangan dia, tak sangka pulak nama aku ada dlm senarai pemenang tu skali..hehe.. thanks wan...

Slogan yg diberi pon just hentam jer, sb aku tak lah terel sgt buat slogan..smunya rezeki memasing kan.. hentam pon boleh kene gak.. Klik sini utk melihat senarai pemenang yg lain

Tahniah utk semua pemenang yg lain..

                                                 

SENARAI PEMENANG

HADIAH UTAMA x 5
Beg "The Hunger Games"
Button badge "The Hunger Games"
Dua pas filem "The Hunger Games"

AUNUL AFIAH AHMAD
HUSSIN MOHD SALLEH
MUNIRA MANSOR
SHAHRIR ARIF MOHAMAD
SITI HAISAH AMINUDIN   - nama saya


Alhamdulillah rezeki... ingat nak bagi kat tiket wayang ni kat adik yg baru kawen hr tu.. hehehe

okaylah tu kan...


2 comments: