Friday, March 18, 2011

Ahmad Dhani , Terima Bungkusan Bom.

Assalammualaikum

Macam-macam hal sekarang ni, tak taulah apa nk jadi dgn dunia sekarang..kot kalau marah pon jgnlah dibagikkan sebijik hadiah yg boleh meletup..hishhkk..apa nak jadilah dgn dunia skrg..harap kat malaysia ni, takdelah bungkusan2 yg macam ni..buat suspen org jer..lagi-lagi yg selalu terima bungkusan..

masyaAllah..apa nk jadik lah skrg..mintak dijauhkanlah perkara-perkara mcm ni..kan..kan


P/s : esok cutii..banyak pulak kenduri kawen..pasni kene bungkus 2 kotak hadiah tuk pengantin..tapi bukan boms yer..ahakkk

4 comments:

kak ina kl (2) said...

itu baru amaran tu. biasalah indonesia..heboh jer lebih.

akak pernah gi ke tasik puteri rawang ..gi rumah kawin sepupu hb. Dahlah jauh masuk ke dlm..jalan pulak kocik..patutlah harga rumah jatuh.

kalau dah pencen bolehlah duk kat sini kan.

Zur@ZaRi said...

macam2 kan dunia sekarang ni...
menakutkan pun ader..

sedey pun ader...

singgah dari: "Zari's Kasih"

mummy_ayu said...

tu la..baca gak kat paper..risau gak sbb selalu bukak surat or bungkusan untuk boss...

Fieza79 said...

akhir zaman ni kerana dengki khianat sanggup manusia buat mcm2 kann..?